Pomlad je že pregovorno čas vsesplošnega čiščenja in raznih čistilnih akcij, obenem pa se prične odvijati večje število javnih prireditev. Tako pri javnih prireditvah kot čistilnih akcijah se srečujemo povečanimi količinami komunalnih odpadkov, zato smo v ta namen za njihove organizatorje pripravili kratka navodila glede odvoza odpadkov. Novost v letu 2025 je uporaba namenskih vreč za odpadke z logotipom Komunale Ilirska Bistrica, plačilo stroškov odvoza odpadkov s čistilnih akcij pa krije Občina Ilirska Bistrica.
Namenske vreče za odpadke
Navodila za odvoz odpadkov za organizatorje javnih prireditev
Organizator javne prireditve na elektronski naslov info@kp-ilb.si z izpolnitvijo vloge pošlje povpraševanje za odvoz odpadkov s prireditve, v katerem odgovorna oseba organizatorja navede:
-
svoje kontaktne podatke, naziv prireditve, kraj in datum prireditve,
-
okvirno število pričakovanih obiskovalcev prireditve, na podlagi katerega se mu preda vreče za odpadke (ostanek komunalnih odpadkov-črne, embalaža- rumene) ali dostavi ustrezne zabojnike,
-
zbirno oz. prevzemno mesto odpadkov.
Pred odvozom vreč z odpadki organizator le-te fotografira tako, da je razvidno njihovo število. Pri pravilno ločenih odpadkih se odpadke embalaže prevzame brez zaračunavanja, prevzem ostanka komunalnih odpadkov, pa se zaračuna po veljavnem ceniku.
V primeru neustrezno ločenih odpadkov, se tudi prevzem odpadkov embalaže zaračuna kot prevzem mešanih komunalnih odpadkov.
Navodila za odvoz odpadkov za organizatorje čistilnih akcij (krajevne skupnosti, društva)
Organizator čistilne akcije na elektronski naslov info@kp-ilb.si z izpolnitvijo vloge pošlje povpraševanje za odvoz odpadkov, v katerem odgovorna oseba organizatorja navede:
-
svoje kontaktne podatke, kraj in datum izvedbe čistilne akcije,
-
datum, uro in kraj prevzema odpadkov.
Organizator se lahko odloči za najem 5m3 zabojnika in ali za namenske vreče (ostanek komunalnih odpadkov-črne, embalaža- rumene).
Pred odvozom vreč z odpadki organizator le-te fotografira tako, da je razvidno njihovo število. Organizator je do prevzema odpadkov dolžan ostati na lokaciji, razen v primeru, ko je z izvajalcem odvoza dogovorjeno drugače.
V primeru neustrezno ločenih odpadkov, se tudi prevzem odpadkov embalaže zaračuna kot prevzem mešanih komunalnih odpadkov. Nastale stroške krije organizator.
Krajevne skupnosti in društva imajo po odločitvi Občine Ilirska Bistrica enkrat letno pravico do sofinanciranja stroškov čistilne akcije. Stroške odvoza odpadkov krije Občina Ilirska Bistrica.
VLOGA ZA ODVOZ ODPADKOV – MANJŠA PRIREDITEV
VLOGA ZA ODVOZ ODPADKOV – VEČJA PRIREDITEV
VLOGA ZA ODVOZ ODPADKOV – ČISTILNA AKCIJA
Navodila za ločevanje odpadkov